Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Poll

You are not connected. Please login or register

Review Thread

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Review Thread on Thu Sep 16, 2010 4:40 am

Wow!!! Very well written and detailed!!! Great story!

View user profile

2 Re: Review Thread on Thu Sep 16, 2010 6:39 am

Wonderful! I can tell you really worked on this! I sorta remembered some of it from your blog though. Very Happy

View user profile

3 Re: Review Thread on Fri Sep 17, 2010 6:04 am

Great story!! Very, very, very good job!

View user profile http://www.opineofmine.blogspot.com

4 Re: Review Thread on Tue Sep 21, 2010 6:37 am

Any issues or concerns?
I want to get this published for real someday........so, I kinda want it to be perfect. Wink

View user profile http://www.lightsaberandscript.blogspot.com

5 Re: Review Thread on Tue Sep 21, 2010 7:39 am

Nothing really. It's really good. Though I did think that Padme and Obi-Wan were more brother and sister then father and daughter. I really don't see anything else wrong.

View user profile

6 Re: Review Thread on Fri Nov 05, 2010 8:28 am

Okay, I am going to be posting all of my stories on my writing blog from now on. www.senatorwritings.blogspot.com

View user profile http://www.lightsaberandscript.blogspot.com

7 Re: Review Thread on Fri Nov 05, 2010 8:34 am

i love your storys!i wish padme wouldve lived like that tho!she an anakin were my fave characters!I still cry wen i watch ep3!

View user profile

8 Re: Review Thread on Fri Nov 05, 2010 8:52 am

Oh boy Padme! You have THREE blogs now! (I'm a sucker for good blogs) LOL Oh, I also hope your NaNoWriMo story is going well. It's called My Sister, right?

View user profile

9 Re: Review Thread on Fri Nov 05, 2010 8:58 am

Well, it won't let me comment on your new blog, Padme.

View user profile

10 Re: Review Thread on Fri Nov 05, 2010 12:05 pm

me either and i rly wanna read it!

View user profile

11 Re: Review Thread on Sat Nov 06, 2010 12:26 am

Well, when she posts it, we can read it. We just can't comment on it.

View user profile

12 Re: Review Thread on Sat Jan 08, 2011 10:31 am

Guest


Guest
is there a link for her blog?

13 Re: Review Thread on Sat Jan 08, 2011 11:32 am

Yeah, a couple posts up and you'll see it.


______________________________________________________________________________________________
Princess Leia Organa

View user profile

14 Re: Review Thread on Sat Jan 08, 2011 11:33 am

Guest


Guest
alright, I'll checl.

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum